Diesel Vilic Servis

SrpskiEnglishDeuchMagyar



  BOSCH - Common rail

Vilic servis poseduje vlastitu aparaturu za kontrolu ispravnosti celokupnog sistema pumpi, dizni, senzora pritiska, regulatora pritiska... Sa garancijom vršimo servisiranje i remont CR pumpi. Posebno izdvajamo rad sa velikom preciznošcu, pun remont CR dizni.

Na ovom sistemu smo u stanju izvršiti kompletnu dijagnostiku i otkloniti sve vrste kvarova.

Kod novih dizel motora imamo sklopove sa sustavom ubrizgavanja common rail (zajednicki visokopritiskni vod) iz kojeg ide razvod prema diznama koje se otvaraju elektromagnetskim putem. Prednost ove izvedbe je lagana regulacija ubrizgavanja. Isto tako postoje kod novih dizel motora i sklopovi pumpa - brizgaljka (tzv. Pumpen dusen sklop) koja ima u istom kucištu i pumpni element i diznu - radi se o klipu kojeg pokrece bregasto vratilo i koji pritiska gorivo i tera ga kroz brizgaljku, što eliminira potrebu za visokopritisnim vodovima. Ovaj sastav omogucuje najvece pritiske ubrizgavanja. Pritisci ubrizgavanja kod ovakvih izvedbi krecu se od 1300 bara (common rail) do 2050 bara (PD sistem). Povecanjem pritiska ubrizgavanja poboljšava se izgaranje, smanjuje kolicina štetnih gasova i smanjuje potrošnja.

Pumpe

  • COMMON RAIL, kontrola ispravnosti CR pumpi, servisiranje, popravke i remont
  • zamena pumpi po sistemu staro za novo
  • DIZNE CR, kontrola, servisiranje, popravke, zamena staro za novo.

Diesel (bosch) pumpa - pumpa visokog pritiska goriva

Ona je srce svakog dizel motora, a glavni joj je zadatak da dozirano ubrizgava gorivo u pojedine cilindre te tako pokrece dizel (dieselski) motor. Prilikom servisiranja pumpe izmjenjuju se svi potrošni delovi, pumpa se kalibrira specijalnim alatom te se ispituje i precizno podešava na probnom stolu za ispitivanje dieselskih pumpi. Prilikom ugradnje pumpa se staticki podešava. Servis bosch pumpe preporucljivo je napraviti nakon 100 000 kilometara. Time se poboljšavaju radni parametri, koji podjednako uticu na poboljšanje performansi, smanjenje potrošnje goriva i cišci izduv. Ušteda na gorivu i kvalitetnija vožnja dobra su protuvrijednost za uloženi novac. Preventivnim servisom se smanjuje rizik veceg oštecenja i produžuje trajnost tog sklopa! Prilikom izmene delova iznimno je važno znati da naša servisna radionica ugradjuje originalne dijelove. Morate znati da Vam se "štednja" na ugradnji neoriginalnih rezervnih delova vraca kao bumerang!

Dizne

Kontrola dizni - nakon 70 000 km

Za pravilno ubrizgavanje i rad dizel motora važne su dizne, te se pri svakom servisu precizno podešavaju uz izmenu uložaka. Time se osigurava pravilan mlaz ubrizganog goriva, koji je veoma važan za kvalitetno izgaranje. Izgaranje pocinje na površini kapljice, a svaka kapljica je samostalni izvor zapaljenja, zbog cega je bitno da se gorivo što bolje rasprši.

BOSCH VP-29/30/44

Servis poseduje programsku originalnu BOSCH-ovu mašinu EPS815 sa mjernom jedinicom KMA822 specijalno namenjeno i opremljeno za servisiranje i popravke pumpi visokog pritiska tipa VP-29/30/44.

  • VE-R, kontrola servisiranje, remont,
  • VE-EDC (elektronske), kontrola, servisiranje, popravak, remont,
  • zamena pumpi po sistemu staro za novo.

OPEL, FORD, ROVER, AUDI, BMW, NISAN, CUMMINS, JOHN DEERE, MAN, VM MOTORI, VOLVO

P pumpe

Osim prethodnog, servis se vecinom bazira na popravkama P pumpi sa regulatorom RE30, elektronskim upravljanjem pumpe, takozvanim EDC-HDK.

Naša usluga najviše je vezana za John Deer traktore koji nose tu pumpu. Za njih u servisu imamo sve spremljeno za brzu uslugu.

Po dogovoru radimo i ostale P pumpe (Mercedes, MAN, Scania...)

   
Kontakt:Stevana Vukomanovica Cike 1
21000 Novi Sad
Srbija
Telefon: 021/419-218
Mobilni telefon: 063/563-386

Diesel Vilic Logo
         
 
O nama | BOSCH | Auto dijagnostika | Dodatne usluge | Kontakt
Web Design / Production: Luka Salapura & WDA